Pages

Sunday, January 19, 2014

Housewife n Businesswomen (ceeewwaahh)

Assalamualaikum....
Saya ni seorang housewife sepenuh masa. Saya ada 3orang cahaya mata. Si abang dh berumur 8tahun, yang tengah nak masuk 4tahun ,si bongsu baru 7bulan. Rutin harian saya sangatlah busy dari awal pagi hingga ke tengah malam (kadang2 makan pun terlupa) . Kalah orang yang bekerja siang malam. Tapi amat bersyukur dapat membesarkan anak2 dengan sendiri.

Ha, ni nk bercerita pulak pasal macam mana saya boleh trtarik nk join Shaklee. First2 kawan2 slalu post/share pasal Shaklee dalam facebook tapi macam biasalah , bukan nak amik tahu sangat. Masa tu saya pregnant anak yang ke-3 , saya cuba order dekat jiran saya(sekarang dia Mak Shaklee saya) . Setelah seminggu saya makan, saya rasa badan saya amat bertenaga dan setiap kali pergi check-up Doktor cakap saya dan baby sangat sihat, darah pun cukup.

Lepas tu saya mula tertarik dengan Supplement Shaklee. Saya pun join lah member. First customer  saya adalah biras saya. Dia customer yang paling tegar sampailah ke hari ni. Mula2 hanya ahli keluarga sje yang order lepastu baru lah neighbour2, kawan2 . Alhamdulillah bulan pertama dh dapat bonus RM123 (besar jugaklah buat housewive macam saya. Duit sendiri kan ?? ) . Buat Shaklee nie simple je sebab hanya perlu ada smartphone utk amik order.

Masa saya dalam pantang anak ke-3 (rezeki baby agaknya) sebab order terlalu banyak. Husband lah yang pergi amik stock2 kat HQ ( Thank You darling!) Alhamdulillah bonus bulan kedua meningkat ke RM600. Lagilah semangat saya membara untuk buat biz Shaklee (sebab dulu masa first2 masuk nak main2 je). Bulan ketiga saya diuji bila takde langsung order yang masuk mulalah saya jadi lembik longlai tapi saya tak berputus asa . bulan ke-4 saya bangkit balik sehingga sekarang Alhamdulillah saya dah mempunyai anak2 Shaklee yang sangat dasyat sales !

Kalau nak order atau nak tanya dengan lebih lanjut pasal Shaklee ni jangan segan silu bertanya kepada saya. Free consultation ! SMS/Whatsapp 016 217 7513 (SHILA).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...