Pages

Sunday, January 19, 2014

Testimoni Saya Yang Pertama


Assalamualaikum....
Ni first time saya tulis blog(kalau agak2 skema jangan gelak ye,hehhehhe) . First entry ni nak bercerita pasal my cousin. Selama ni dia selalu mengadu mukanya terlampau berjerawat (saya pun terkejut sebenarnya tengok muka dia). Saya pun selalu bising suruh dia amik produk SHAKLEE. dia buat donno je mula2, myb sebab dia dh hbiskan banyak duit kat produk2 kecantikan yg lain. tak tau mcm mne dia whatsapp saya stu hari tu dia nak cuba SET KULIT bajet yang paling murah. Saya pun syorkan ambil ESP,GLA n Alfafa. Setelah sebulan dia cosume 3 supplement ni Alhamdulillah kulitnya TERsangatlah liciiinnnn dan takde jerawat lagi...... Dia call saya bagitau ada perubahan yang amat DRASTIK . Saya tak percaya, jadi saya sruh dia hantr gambr. (Kat bawah ada gambar sebelum dan selepas dia guna produk SHAKLEE)





Selepas dia yakin dengan supplement dari Shaklee, dia order Vitamin E pula utk hilangkan parut. Kepada sesiapa yang berminat dengan set ni boleh terus ke

fb page : https://www.facebook.com/ShilaShaklee
fb : https://www.facebook.com/arif.shila
sms/whatsapp : 016 217 7513 (SHILA)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...